Friday, July 15, 2011

CharLie ChapLin 2011

Assalamualaikum..ooh semalam sememangnya hari yang paling spontan dan menyeronokkan...Ketika tengah on9 Fb,bukak la google...tetiba teringat Charlie ChapLin...Saya sangat sukakan style CharLie ChapLin...lepas tu saya rasa macam nak buat style CharLie Chaplin pulak..ehehee...so saya mencari pakaian ala-ala Chalie Chaplin...Lepas tu saya pinjam mak punya celak tuk bikin misai...hehehe...tiang almari yang dah runtuh saya jadikan sebagai tongkat..dan bunga yang mak saya letakkan atas tv saya ambil tuk jadikan props CharLie ChapLin...topi saya cuma ada satu je dan ada bebelang ditengahnya..jadi saya ambil Tie hitam tuk menutup corak dibahagian tengah topi tersebut..cuma kali ini saya kekurangan satu benda je iaitu Glove putih..hehehe..tetapi takpa,apa yang penting adalah buat je dulu...Alhamdulillah..semuanya ok:))..










6 comments:

[ h a f i z ] said...

waaa ,,, lpas ni cbe try wat style yg plakon pirates n the carribean tu...

Syafie Naswip said...

hafiz:alamak..how do u noe ni hafiz oii??hahhaa..mmg lepas ni ayie nk buat kapten jack sparrow..hahahah

NurAfizahMazlan said...

p.e ni kelakar la. hahaha btw nice one ok :D

Hudalatip said...

adik ni kreatif la..:)

[ h a f i z ] said...

hahaaa,,, dah paham sgt daa ngan perangai ayie ni...
haha,,, konon2 nye laaa.

Anonymous said...

sebijik plak!