Sunday, June 26, 2011

AHAD

Assalamualakum semua...hari ni hari yang amat membosankan bagi saya...saya tak tahu mahu buat apa...hahaa...lepas makan nasi goreng,saya tengok tv...but still boring..mm bila bosan tuh tau2 je la..perut mesti lapar balik..hehehe..tiba-tiba mak tolong gorengkan keropok ...walaweh..sodap bonar ni...hehee...lepas makan keropok tak tahu nak buat apa..duk layan je la kartun2 di tv9 tu....dekat di hati...atau manisnya kurma ini......(ayat sepah)..heheee...sampai pukul 6 tadi saya ambil gambar guna webcam bagi menghilangkan kebosanan tahap kurma ini..hehehee....inilah hasilnya...^_^


Syafie Naswip Khan..HEHEHEE..

ELectronics Man!

A Man!


Me and Pawie..


bAIKLAH,saya tak dapat nak update lama2,saya nak pergi rumah ibu roza kejap..tata..t8cre..Assalamualaikum semua....Sepah Terbaik wooo!!..hehee...Ang'jat boboy..hehehee..

10 comments:

Nursyafika said...

''teanjat boboi ! '' ayat baik punya dari sepah . hahaha, comel jea.

Iman Hakimah said...

Yeah ! SEPAH memang terbaik ! ;D Manisnya SEPAH ini , haaaaaaaa ! Ahahaks :D :D So so patut diorang menang kan ? Btw , nice shot pic. Hensemhensem. Ahaa ;)

Syafie Naswip said...

nursyafika:hehee...tula..cool punya ayat:)))



iman:tq awk..hehe..boleh la...kat ruang tamu je ameknya..hehehe...:))sepah ttp best...:))

amy syifa said...

part 'manisnya kurma ini...' paling tak boleh blah..huhu

dylla fadzil 小草莓 said...

takda shooting ke dik? :)

safina effy said...

manis tak kurma itu ? :D hehehe . 'saya syg awak' -peah kpd shuib(dafi) haha .

hafizah hazifah said...

huhuhuhu..nice pic...cmey3 gla...btw sblom uplod..toh,,,derw edit dlu kerw????coz cantk sngt...

sal eva dax m0nyet ! . said...

hahaahhaaha ..dafi baex punya ..ayat sepah !

diana kamal said...

haha..bosan2 pown gamba tetap cool bro. hehe

Wenna 2490 said...

Hye p.e Cute nye pic...hehe....