Thursday, September 15, 2011

MY Best Friend Forever!

AssaLamualaikum semua...ini kwn baik saya paling lama saya kenal dan Alhamdulillah persahabatan kami still rapat walaupun setelah 13 tahun berkawan....Ajaib kan??...Ia suatu masa yang agak panjang dan penuh warna warni..jarak umur kami pun setahun2 je...saya 19,Alim 18 manakala Ayol 17 yang kini sedang SPM...moga berjaya kawan!..hehee...kami memang rapat sejak kecik lagi walaupun kerap gaduh tp normal la..kalau tak gaduh tuh maka kita tak akan kenal sahabat kita itu dengan lebih dekat..hehee..kalau masa kecik2 dulu,kemana pergi mesti muka kami bertiga....kira dah macam DO-RE-MI dah la....sebenarnya kami ada ramai lagi kwn yg lain..tp biasalah bila dah besar,masing2 buat hal sendiri...hhehee...Si Alim ni memang tak berapa suka bergambar..ini pun puas dipaksa..hehee...kalau Si Ayol ni jangan cakap..on selalu..hehee...tp kitorang memang gila2 la...apa benda kami tak buat masa kecik2...jual tin la,tangkap ikan la,mandi sungai kotor la,jual battery kereta la,dan mcm2 lagi..hehe...dulu Si Ayol ni kitorang akan ejek dia Mat Tonggek sebab punggung dia terangkat mcm itik pulang petang..yang Si Alim pulak kitorang ejek dia Flower Horn manakala saya diorang ejek Boxing..hehe...ada2 je masa kecik dulu...heheh..kami memang dah mcm adik beradik dah pun..hehe..Semoga persahabatan ini kekal selamanya..Insyallah^_^


BEFORE


AFTER





SHOT AYOL-atau nama komersialnya Hazrul Azizan..hehee...saya suruh dia meniru gaya Tony JAA..




Ini tukar channel sekejap..shot utk Iron Man yang telah distailisasi...hehe


1 comment:

aima mazlan said...

pergh...terbaik..
:)
nice edit bro.. :)