Thursday, March 8, 2012

Kenduri Kahwin Kak Amanda Misbun 3 Mac 2012



Assalamualaikum,baru2 ni saya dan ibu rouza pergi ke kenduri kak Amanda Misbun...tak sangka2...heroin saya sudah menjadi isteri orang..hahaha..utk makluman semua,kak Amanda Misbun merupakan adik kepada pelakon wanita handalan Haliza Misbun..
Beliau juga pernah menjadi heroin saya dalam drama bersiri "Jidin" slot aksi di TV3..saya mendoakan semoga perkahwinan mereka kekal sehingga ke akhir hayat..amin..
semoga kak Amanda Misbun dapat menjadi permata yang indah di mata suaminya dan dapat melayari bahtera perkahwinan dengan sebaik-baiknya...
selepas tamat majlis,kami terus singgah ke Sentul West utk bergambar..hehehe...enjoy!..


Puyooo!..banyak nya klon..mana satu ibu aku ni??hehehe


Model Slim World yang baru..leh ganti Kak Engku ni...hehee


Apa yang dimenungkan tu En Azhan Rani?


Jeng23xxx:)


Romeo and Juliet Sentul West...ada tak mcm omputih?wakakaka..


Pawie and Rozalia



perghh..dah abg2 dah si pawie ni.hehehe..jangan marah pawie...




boleh jd model la pawie pasni..hehe




den tgkap gambar org,den yang ditangkap balik..hehee





No comments: