Monday, August 13, 2012

Vintage Mask version Syafie Naswip


Assalamualaikum..ni gambar experiment terbaru saya setelah sekian lama lost tanpa update new experimentasi..hehehe...saya namakan vintage mask kerana warna gambarnya ala2 mexico..hehee...saya try gabungkan gaya dalam filem house of wax dan ditambah dengan gaya afro dan lengkap vase berwarna hijau ala2 moden...penceritaan seumpama pembunuh upahan..hehehe...

saya sukakan view2 dalam gambar ni..masih menggunakan bilik sebagai studio..hahaa...my friend told me yang lenggok badan dalam gambar ini seumpama jim carrey dalam the mask..saya ye kan je..hehee...pandangan masing2..anyway saya sangat sukakan karakter ni..sebab ia lebih bebas...

Enjoy!











2 comments:

Anonymous said...

You are indeed smart. Can learn loads of things from you in acting.

Ariz Abdullah said...

nice photos pie..minat photography ye