Thursday, May 19, 2011

Saat-Saat Berkhatan

Ai Assalamualaikum semua kwn2,adik2,akk2,abg2,dan mungkin kepada makcik dan pakcik yang saya hormati sekalian..terima kasih kerana sudi membaca luahan pelakon kepeng ni..hehehe...
OOh yee..saya nak minta maaf kepada semua terlebih dahulu kerana banyak komen anda yang saya tak sempat nak reply lagi..bz sikit..t saya akan reply k...tp kalau yang mana saya terlepas pandang,mohon ampun dan maaf k...hehehe...




Baiklah sekarang saya nak ceritakan tentang kisah saya semasa berkhatan dulu...kalau ditanya dengan kanak2 yang belum berkhatan sudah pasti jawapan yang akan dijawab "tak nak sunat"..begitu juga dengan saya masa dulu..hahaha..walaupun masa saya kecik saya sangat nakal sampai seluruh kampung pening dengan perangai saya namun saya sebenarnya agak penakut dalam bab-bab yang membabitkan pendarahan ni..hehehe..kecuali kalau injection or ambil darah saya ok..i mean yang mengerikan la..haha..hehehe...dulu masa saya kecik memang saya akan lari kalau mak ayah saya nak sunatkan saya...hehe..kelakar2..


mmm saya start berkhatan masa berumur 11 tahun...saya tinggal dekat kg tengah 5 masa tu..semua kawan2 saya tak berkhatan lagi...tambah menakutkan apabila ayah saya pernah bercerita mengenai kawannya yang sebaya dengannya meninggal dunia akibat berkhatan...selepas selesai berkhatan dengan Tuk Mudin,pendarahan pada kemaluannya masih tidak henti malah berlarutan sehingga berhari-hari....setiap kali darahnya keluar maka setiap kali juga dia meraung kesakitan...ibunya pula hanya mampu menenangkannya dan mengelap darahnya....mesti perit perasaan dia masa tu..sampai hari ke berapa entah dia meninggal dunia....yang mak saya pulak saje nak menyakat saya..mak selalu cakap,"sunat lah p.e oiii kang liat susah"..lagi la saya takut...Apabila penghujung tahun 2003 baru saya decide nak sunat..itupun sebab kawan2 saya dah nak sunat..so baru la terbuka pintu hati nak sunat...alim,ibnu,omar,jani,awie,jobot and lain2 dah sunat...so tinggal peserta terakhir sahaja...hehehe..ayol,syimmi masa tu belum berkhatan lagi...hehhe...so bila tiba hari saya nak berkhatan tu..saya mengucap banyak2..saya risau jugak la..mana tahu lepas tu saya tak dapat lagi tengok muka mak ayah,kawan2 dan lain2..hehehe...dari pagi sampai pukul 12 saya berendam agar proses berkhatan berjalan dengan lancar...selepas selesai berendam saya,ayah dan adik saudara pergi ke Klinik Sulaiman di Greenwood dengan menaiki teksi.....masa tu jantung den berdegup-degup dengan kencangnya macam nak tercabut dah..hahhaa...sampai je klinik saya rasa macam nak larikan diri je tetapi nak tak nak kena jugak la cabar diri...so saya pun masuk la ke dalam klinik tu...Salah seorang nurse wanita panggil saya masuk ke dalam bilik dan menyuruh saya bukak seluar dan suruh saya baring di atas katil yang telah disediakan..selepas itu doktor sulaiman masuk dan memulakan kerjanya dengan membuka kain pelikat saya...masa tu saya sangat malu...saya tutup balik kain pelikat tu..dia buka balik..saya tutup balik..hehehe..last2 dia pegang tangan saya dan kata"diam sambil gelak"...hehehe....saya pun tutup kedua tangan saya ke muka sebab malu nak pandang muka doktor...lepas tu dia inject bius dan ok daa...so saya paksa diri untuk tengok....dalam hati saya berkata"Alahai habis la adik aku...penat2 aku jaga bagi besar last2 pendek terus"hahhaa..aduhai...kelakar2...lepas tu saya tanya kat doktor tu"doktor,takdalah sakit sangat pon!...saya sangkakan sakit sampai boleh mati"hehehehe...doktor tergelak dan menjawab"tak sakit pun sebenarnya,rasa macam kena gigit serangga je"...so lepas beberapa minit,proses edit mengedit dah siap..sekarang masa untuk pulang....bila dah sampai rumah,saya terkejut sebab makcik saya dah sampai bersama anak-anaknya....saya malu jugak laa..mana tak nya..tak pernah berkhatan kan..hehehe...lepas tu saya rasa nak buang air kecil..saya minta tolong ayah bawakan saya ke bilik air..tapi yang peliknya bila nak lepaskan hajat je..takda pulak yang keluar..so saya teran je la..ayah marah,ayah takut jadi apa2..ayah cakap"jangan macam tu,biar je nanti benda tu akan keluar sendiri"...selang beberapa minit,benda tu berjaya jugak keluar tetapi bercabang 7...hehehe..dah macam percikan bunga api pon ada..hahhahaa...bila malamnya,mak ngan ayah buat sedikit kenduri kesyukuran..so ramai jugak la jiran tetangga yang hadir...yang tak tahannya mak buat sambal belacan guna cili api..favourite tu!...hehehehe...mak suruh saya pantang dengan makan sup ikan haruan..mak ngan ayah sanggup pergi chowkit cari ikan haruan banyak2 khas untuk saya...saya takdelah gemar sangat ikan haruan..tetapi sebab nak baik punya pasal..redah je la..hehehe..so ramai la yang datang malam tu...masa tu sangat meriah..lepas selesai makan,orang2 masjid,jiran2 dan lain bagi duit pada saya...saya ingatkan duit raya..saya ambil je la..rupanya sebab saya berkhatan..dapat jugak la dalam 200 ringgit..kawan2 dan saudara saya yang mana dah sunat semuanya jealous sebab masa mereka sunat,mak ngan ayah diorang tidak buat kenduri..hehhe..sabar eh:))..heheh..so duit tu saya bagi kat mak je.saya ambil sikit untuk pergi cc bila saya dah pulih..masa tu saya sangat suka pergi cc main game Counter Strikes...hahahhaa...memandangkan saya ni tidur buas..ayah pergi cari kayu dan tali rapia dan ikat kaki serta tangan saya supaya tidur secara sopan..hahhahaa...kelakar kalau ingat zaman tu...keesokannya saya dah start menari2 dan berjalan2...masuk hari ke 3 saya dah pakai seluar dan pergi rumah kawan2....kitorang tengok masing2 punya dan tergelak ramai2......macam2 ragam..masuk hari ke-4 geng2 sunat ni termasuk saya,kitorang main permainan yang tidak asing lagi kat kg tengah 5 masa tu iaitu main baling selipar...berlari2 bagai...sepatutnya rehatkan diri..hehehe...mak saya tegur jangan main tetapi sebab saya ni seorang yang suka berjalan..akibat degil,saya punya bengkak atau dalam bahasa jawanya bentan..heheheheh....so masa tu baru rasa sakit dan sengal-sengal...so baring je la saya di tikar mengkuang sambil menonton Tv...cukup seminggu saya punya bengkak itu kian pulih..so baru lah saya start berjalan..tetapi secara slow2...ambil berkat..hehehehe...bila dah sihat,baru la saya dapat makan sambal belacan..hehehehe...tetapi bila saya dah besar ni saya pernah cakap dekat mak yang saya rindu saat tu dan rasa macam nak sunat banyak kali...masa tu saya rasa rapat sangat dengan mak dan ayah..terima kasih mak and ayah...love both of u:))...
kepada kawan2 ku Alim,Ayol,Syimmi,Iwan 1,Ibnu,Rahman,Jani,Awie,Jobot,Amir,Dodi,Sandra,Omar,Faizul,dan lain2..moga korang sihat sentiasa..hehee..dah lama tak berjumpa kecuali dengan alim dan ayol ni...haha..Alim dan Ayol ni memang dah macam adik saya da..memang kalau dulu tu,pergi mana mesti bertiga..kira kembar siam lain mak je..hehehehe..ok la...T8cre semua...assalamualaikum...

9 comments:

Alin said...

abg sy mse sunat, dia pengsan. HAHA!

[ h a f i z ] said...

haha, pengalaman sunat mmg x leh dilupakan..
part yg "tgk masing2 punya" tu yg x tahan tu..
hahaa.. xpelaa, mse tu budak kecik kann

cham's said...

hahaha mana aci lariiiiik time sunat!

Syafie Naswip said...

alin:ooh yeke??hehehe..kim salam dekat die..teruk sgt takutnya tu..hehhee

hafiz:hahah..twu takpe....masa tu semua gle2..

saya lari kat sungai:))hehehe

armouris said...

lagi info tentang berkhatan di SIHAT SELALU - Kelebihan Berkhatan

Iman Hakimah said...

AHAAA :D Lawakkk lahhh , hahapp ;)

NurAfizahMazlan said...

baru perasan entry ni. gambar tu, comel. sekian time kasih. hahha

Syafie Naswip said...

iman:tq u awak:)))hahhaaha..kalau duk ingt kengn2 ni mmg leh tgelak sorg2..hehehee


nur:tq akk...:))

cerita dewasa said...

Keep up the good work!
Thanks for sharing.
cerita dewasa / cerita 17 tahun / cerita panas
cerita sex / cerita abg / cerita bokep / gambar bokep
abg hot / gambar hot / cerita horny / cerita hot