Sunday, January 22, 2012

Masa Lapang Saya!

Assalamualaikum semua..semenjak habis sekolah ini saya perlu biasakan diri saya dengan kerja2 shooting all the time...maksudnya saya perlu menerima hakikat bahawa saya sudah besar dan tidak boleh main2 lagi..suka atau tidak saya perlu melakukannya....saya boleh enjoy tp perlulah berpada-pada...cari rezeki yang menjadi keutamaan saya...soal populariti atau apa sahaja seangkatan dengannya bukanlah agenda utama saya..jadi siapa yang mencipta cerita sedemikian..diharapkan dapat berfikir panjang..hehehe...saya ni jarang suka lepak..setakat lepak2 biasa tu bolehlah..saya lebih gemar lepak di rumah sebabnya masa saya banyak habis di luar terutamanya apabila shooting..jadi saya rasa masa saya di rumah merupakan masa yang paling berkualiti utk saya bersama-sama family..namun saya tidak menolak kemungkinan yang saya akan lepak dan berhibur bersama-sama kawan2...bila takde shooting..saya akan call member2 dan kami akan lepak beramai-ramai..tambahan pulak masing2 dah ada haluan masing2..memang rindu la...tp kami still keep in touch...alhamdulillah..

Saya,Saudi,Nazmi,Maman dan Idris...

\
Me and Pawie time karok!..yeyeh:)

Yong,Den,Mimie dan Pawie

kebosanan

Me and Ina

haha!

kebosanan ketika di set!..hehehe

flower horn!..dah lama tak dengar nama ikan tuh:))hehehe

ceh2..hehe..abaikan..hehe:)

Me and iera...


saat bangun tidur..


taraaaa...kadang2 saya lepak rumah ibu roza,kadg2 rumah mimie dan kwn2 yg lain..kami memang saling menyokong antara satu sama lain..love them so much!:)


1 comment:

ALLANNA EZRA said...

ahaha..teringat zaman jumpa geng2 skolah dulu..smua dh mature..