Tuesday, February 14, 2012

Bila Bulan Berbicara-Fan





Assalamualaikum..video ini dikirim oleh salah seorang fan yang saya kenali melalui twitter...beliau ada berkata yang beliau ingin menyanyikan lagu kegemaran saya..pada mulanya saya sangkakan beliau hanya berjenaka namun sangkaan saya meleset sama sekali..beliau hantar link ini di DM twitter saya dalam tempoh yang agak lama tapi saya tak dapat bukak sebab guna bb je..dan jadual shooting yang tidak menentu...jadi saya memutuskan utk tgok malam ini..seriusly!..video yang simple tp bermakna buat saya..ini 1st video org buat utk saya...hehehee..kelakar pulak bunyinya..but saya sangat appreciate!..thanks kepada farah kalau tak silap namanya...jawapan saya"saya sukakannya"..thanks sgt2...

1 comment:

Norhuda Binti Md.Saidak said...

pandainye Farah !!! Suare dia pun best ! Tahnia Farah bejaye watkan cover utk awak ! Saye xpandai wat cmtuh... ;(