Thursday, February 9, 2012

Sequel Songlap yang terbaharu



pawie kata kawan dia yang edit ni...saya terkedu seketika...mula2 dapat saya tergelak sorang2..mana tak nya,bersemangat betul diorg sampai conti kereta MYVI juga dicontikan dengan kereta kancil..hehehe...lepas tuh yang tak tahan,nama saya dibuang digantikan dengan nama hisyam naswip..perghh bangga saya mempunyai nama ayah naswip..at least nama saya takda pun,nama ayah saya ada..hahahaha..but apa yang saya boleh katakan memang power editing diorg...conti lighting sama,cuma kurang satu je..kalau reaction diberi lebih sikit je memang mantap...keep it up guys!..hahaha..macam2 ragam diorg..hehehe...very nice editing:)^_^

4 comments:

Anonymous said...

Nice work. Hampir sama ja. Pandai dorang edit. Agak menjadi di situ. :)

♥NuR SyAFiQah♥ said...

hahaha hero die muka innocent jer :)
superb!

Syafie Naswip said...

btol2-tq2 sbb visit my blog-tina


nur-yezzaaa:))

ALLANNA EZRA said...

ahaha..mantap la dorg edit ni..