Thursday, February 23, 2012

Gambar terbaru saya!..


cer bayangkan as REMY ISHAK+digabungkan dengan imaginasi sendiri..but tak tahu la jadi ke x?heheh


Salam..iNilah kerja saya kalau cuti atau duduk rumah..saya akan buat benda2 pelik..kira bereksperimen dengan diri sendiri...takdalah melakukan perkara2 yg tak ptut..hahaha..
saya sukakan perkara2 yang org lain tak fikir..
kdg2 susah jgk bila bertemu dgn org yg xsekepala dengan saya
but saya hanya bina dunia saya sendiri..
yang penting kita enjoy..
bagi saya bila saya bergambar dan melakukan perkara2 seperti ini
ia seperti terapi utk saya..
maybe i guess..
saya ni mudah observe sesuatu benda..misalnya kalau saya menonton sesuatu karakter yang saya suka
saya akan cabar diri saya utk mnjadi sepertinya
kalau mereka memerlukan make up artist dan peralatan2 yang mahal utk menjadikan mereka perfectly as a character but saya ada cara dan teknik saya sendiri utk menzahirkan apa yang saya bayangkan..
kdg2 mak saya selalu marah sebab saya buat benda2 ni..
tp saya kata kat mak saya,"mak ini lebih baik dari saya berbuat perkara yang memudaratkan diri saya sendiri"..
mak saya hanya ketawa melihat telatah saya..
bayangkan..
saya sanggup botak hanya utk bergambar..
mungkin kedengaran agak janggal namun itulah hakikatnya..
tp bukan semua benda sy nk buat..ada hadnya la.hehe




BIAWAK MAN!..HEHE..

Seed of chucky

iklan colgate..hahaha..

ni saya tak sure:))


i'm old already!..hahaa


shhh!!..hehehe



ayoo sudah berjambang..heheh


ala2 wtk helena borham carter dalam HARRY POTTER+JOHNNY DEPP

14 comments:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

your editing work was so nicee

using photoshop right?

ALLANNA EZRA said...

best!!!!aku dengki la orang pandaia edit2 ni..aku jeles tengok..ehehhe..

adiiiinur said...

waaahh..smart la gambar2 ni..hehe

Unknown said...

cun meyh editig u :)

NurAfizahMazlan said...

Weeee smart smart. P.e nanti degree amik la multimedia kat UKM bangi. Boleh jumpa haha

aNNa said...

good job! keep it up..

Norhuda Binti Md.Saidak said...

wahhh..... T bole ajar saye ta?? saye na blaja gak wt cmtuh..... ;))

Unknown said...

lain orang ,lain la minatnya...mcm meor suka pada model bangunan ,so ble free time ,mesti nak updgrade model masjid saya .. ..

( eh eh eh sy nk komen pic syafie la...bkn nk promote model msjid sy! ehehe )

apa pon ...smartlah gmbr2 ni....!!

Miiss Tara said...

yang I'm all already uh, paling smart! haha

Miss Dilla said...

syafie...pic yg 'seed of chucky' tu mcm x sedap dipandang la...ade tanda salib...so better u delete ye...

R. Farhana said...

edit guna photoshop ea ?

C i k P i p i T e m b a m said...

cantik lah edit... hensom. haha

Syafie Naswip said...

nur syafiqah-thanks aawk...ni kerja wktu bosan,..saya guna picnik.com


ell ina-senang je..u jus taip picnik.com..memang effect kt situ sdh disediakan..


miss-alhamdulillah..thankss


nur-thanks awk..love ur commnt:)


nurhafizah-thanks akk..not sure lg..masih dlm pk:))tq 4 ur info

anna-thanks:)


huda-of coz dear:)

meor-thanks meor:)

lain2-thanks sgt2 4 ur commnt..i'm so appriciate it!:)

Fazliana Khalid said...

sweet pic yg iklan colgate tuh.,., :D