Wednesday, April 27, 2011

27 hb ApRiL 2011




















Ai Assalamualaikum semua..saya baru balik sekolah...Hari ni saya cuma nak ceritakan tentang aktiviti sukantara yang baru belangsung di sekolah saya tadi....Alhamdulillah,segalanya berjalan dengan lancar dan tenang walaupun cuaca tidak mengizinkan pada awalnya...Saya ni sebenarnya tidaklah gemar sangat dengan sukan2 macam ni tetapi for this year macam tak percaya pulak..semua acara saya dapat markah yang baik..dan saya tidak lagi fikirkan samada boleh atau tidak...kalau dulu saya mesti dapat 0-1 paling tinggi..atau paling teruk batal..hehehe..sebab less level confident..hehehe...Alhamdulillah semenjak masuk f6,banyak perubahan yang berlaku..tapi tadi untuk acara lari 200 m saya dapat markah 1 sebab saya tak bersedia lagi nak warm up..hehehe..but untuk acara lontar peluru,lompat jauh,dan lari 100 m everything ok..Terima kasih Ya Allah di untuk hari yang menenangkan dan happy..yang penting Enjoy..hehehehe...Goodluck kepada semua peserta...

4 comments:

Falling . said...

lama dah tgl sek...

wndu ngan sukan tuh semua ;p

misSbLurRy said...

yup, sama la....

dah lama tinggal zaman itu
seronok tue hari sukan

amy syifa said...

akak benci sukan tp kawad i like..! hehe..

Iman Hakimah said...

Wahh , semangat SUKAN ;)