Wednesday, April 20, 2011

Kelazatan Bubur Mcd



Ai Assalamualaikum semua...hari ini saya nak bercerita sikit mengenai kelazatan bubur Mcd...hehehe...bagi saya bubur Mcd merupakan satu-satunya menu Mcd paling sedap yang pernah saya rasa....saya tak pasti ramuan apa yang mereka gunakan utk menyedapkannya tetapi ia menjadi salah satu fav saya....hehehe...kalau dulu setiap kali saya balik dari jogging saya akan singgah ke Mcd untuk dapatkan bubur ini....tak kisah kecik atau besar..janji rock....huhu...bagi saya kalau makan macam tu je tak berapa sodap...dia kena tambah dengan pelbagai bahan tambahan utk menjadikannya Perfect...hehehe...yummy..nak tahu apa yang saya bubuh..??...


biasanya saya akan beli bungkus dan saya akan minta seberapa banyak yang mungkin lada hitam dan lada putih yang mereka ada...lepas tu saya akan singgah ke kedai mana2 untuk membeli cili api.....kalau ada sebiji limau nipis pun ok....lepas tu letakkan cili,gaulkan dan makan bersama cili sos jenama life..heheheh..memang terangkat.....hahaha...tetapi kalau tak biasa jangan cuba ye..takut nanti sakit perut pulak...hehee.......
alamak..dah lama tak makan ni...duk cer cite cer cite mcm ni...lapar terus....hihihihi...

6 comments:

NurAfizahMazlan said...

yummyyyyy memg sedappppp.. terliur la -________-"

amy syifa said...

adoi byknye bahan nak kena tambah..
bile nak blh mkn nih? huhu..

mesti sos life ek? sos maggi, sos kimball, sos cap arnab tak boleh ek? huhu..

hari ni tak ada shooting ker? rajin update blog??

misSbLurRy said...

pernah sekali terus ngap...
alamat nyer melecur lidah
hilang deria rasa selama 2 minggu

Syafie Naswip said...

nurafizah:hehehe...twu takpe..:))
amy:haha..syart utk sedap.hahhaa..sy mmg jrg om..kalau sy free saya akan update:))
mis:hehehe..saya pon pnh cmtu dlu...

PeNdEkA said...

bubur mcd sedap sbb ade perasa tambahan..maybe msg kot.

diana kamal said...

bubur mcd my fav.hahha...ok. dh terliur skrg