Sunday, August 14, 2011

Berbuka di rumah ibu..Finally!..

Assalamualaikum semua...Semalam saya berbuka di rumah ibu saya...memang sedap sangat masakannya terutamannya yang udang tuh..saya tak tahu masak apa tuh..hehehe...
Alaa roza malu2 pulak...hehee

daging yang dibakar oleh ayah

hehee...

wah,roza sangat rajin tuh...roza,aku takda duit raya lagi la nak bagi......hehehehee..


air orange

Udang ape tah..udang tomis ke or udang bersambal..hahhaa..biasalah lelaki...hehee..tp sgt sedap..pawie makan sampai nak keluar air mata...hehehe

Air Asam cili api

Sayur

Udang goreng berempah..dah ala2 mamak style dah bu....chaiyaa la..hehhee

daging setelah siap

Roti John

My fav-Otak2

Tembikai

Murtabak

Kuih 

Popia Goreng

Mari makan...


bagus kawan aku sorang ni....hehehee

mak dengan ibu...
Selepas selesai berbuka,kami ke JLN TAR..beli apa yang patut..tp saya dan pawi ikut je...roza,kak cik and yang lain beli baju kurung PEKODOT...tp saya salah dengar dan saya cakap PEDOKOT...HEHEHE...diorg semua ketawakan saya.hehehe
Sementara menunggu orang2 perempuan pilih baju..better Cheq amek gambaq dulu...hehhe

Me and Angah

Roza dengan baju pilihannya utk raya nanty...





Adakah anda rasa gambar di bawah ini merupakan orang yang sama??
sebenarnya ni gambar kak cik...saudara roza...sementara gambar di bawah ini gambar kak arina rahayu(Upper 6 tahun lepas)..agak mengejutkan sebab wajah mereka seiras....hehehe
Selepas selesai membeli....kami ke NaiLis Sentul untuk makan..

No comments: