Tuesday, August 9, 2011

Mimie's House

Hai Assalamualaikum semua..harini saya bukak puasa kat rumah mama milah saya...hahaa...sampai je saya di rumahnya,apa lagi...minta cili api dan tumbuk buat sambal belacan....perghh..ni buat pertama kali saya makan sambal belacan di ramadhan ni...hehehe..Alhamdulillah..!..Muka semua merah padam..saya sampai menangis2..hahaa..memang pedas sgt2 tp puas la..hilang kempunan...hehhee...

Tauge masak kicap

sambal belacan sendiri bikin...

Sambal ikan bilis

ikan goreng

sup telur

Kuih Puding

Maaflah..saya lupa nak snap awal2..bila dah kenyang baru teringat nak snap...heheh..
so lepas ni kena tunggu jemputan dr ibu ros pulak..hehehe...ayuh serang!..hehehehe..






4 comments:

laskar pelangi said...

wah! sedapnya dia makan:))



meh la singgah blog:)

http://pelangi6767.blogspot.com

Aqilah Meor said...

hai syafie! (panggil tu eh?) i girl yg jual puding kastard u beli ptg td. okay bukan u, kawan you :) kat baza melewar. haha okay malu jap. ok ke puding? cewah i smangat okay nmpak u td then balik balik terus carik pesbuk youuuu and jumpa pulak this blog :D

maz azura said...

:) wahhhh...

Syafie Naswip said...

laskar:tq..okeyh2..t saya fllow..

aqilah:hai awk..sorry lmbt..kuih awk sdp je....cmner puasa...maaf lah ye..fb saya dh full tp awk leh like fpage saya...:))