Sunday, October 2, 2011

Raya Rumah MakLang Mimie

Assalamualaikum..tepoh hari,mama mimie ajak saya pergi rumah maklang utk melawat paklang yang sedang kesakitan....jd alang2 tu singgah sambil raya la..hehhe..rumahnya di KLANG....


cucu maklang-ayiesh(saya tak tahu mcm mana nak spell nama die tp bunyi nya mcm nama saya.."AYIE"..hehehehe...kembar tak seiras..kira kelahiran baru..heheh..yg kelakarnya,tang saya die panggil abg ultraman..dan yang pawie dia panggil abg ayie..bantai..puas saya katakan..ni abg ayie...tu abg pawie..tp dia ttp dgn panggilannya..hehee....redha je la:D...hehe


paklang

3 model yang tak berjaya lagi..hahahaha


me and mama

me and maklang






kak fifi,ibunya ayiesh..hehe


Sebelum balik,kami sempat merakamkan video ini..walaupun step punah ranah tp sempoi..hehehe..semuanya spontan tanpa perancangan...ikut kata hati je..saya suka menari dgn mimie sbb kitorang ada chemistry dlm bab ni..hehhee..

No comments: