Saturday, October 1, 2011

MIURA DAN NARRY


Assalamualaikum...semalam selepas pergi Mid Valley,Pawie suruh singgah rumah Abg Safirul/Kak Niza sebab katanya Kak Niza suruh ambil hamster yang dia bela...diorg taknak sebab kak niza baru sahaja melahirkan anak ketiga(anak perempuan)..tetapi anaknya tidak cukup bulan jadi mungkin agak berbahaya jika ada haiwan kat rumah..so akk sedekah je la kat kitorg...Pada mulanya saya mcm taknak sebab renyah..maklumlah saya tak pandai bela2 hamster ni sebab takde pengalaman...tp bila tengok dua ekor kecik molek ni...rasa mcm sayang pulak..satu sebab comel la..lg 1 sebab terasa mcm satu tggungjwb...hehee...saya sangat bersyukur sbb dpt hamster ni..tak pernah terfikir di minda nak bela hamster..saya sebenrnya angan2 nk bela SUGAR GLIDER lepas STPM ni..hehee..tp dpt hamster..Kucing saya mcm merajuk dgn saya sebab ada pndatang baru terutama si MUKO tuh..aduyai..hehee.."takpe Muko,abg ayie sayang semuanya sama rata"...hehehe.even tadi masa saya balik dr Kedai..saya tegur die..."Hi Muko..dia berpaling ke arah lain...hehehe..saya tanya la"Laaa marah abg ayie kerr"??..dia senyap je..selalunya dia akan"Meowww!..hehee..kelakar botoi...hehehe....saya terpaksa beli KUACI sebab Narry and MIURA taknak makan makanan khas mereka...sau hari ni diorg tidur je...pawie dah la balik kg..risau jugak saya..ingatkan diorg sakit..tp bila dah pekena KUACI,terlebih semangat pulak..hehee...










Narry n' Miura tatkala ditangan pawie...hrp2 umur mika ni panjg la,,,Amin:)

2 comments:

ceritagadismuarahati said...

hrap harap mcm tu lahh ye abg . jga elok2 tau . kesian kucing abg . hehe :)

Syafie Naswip said...

hahahha...kucing abg memahami..hehehee...abg sygkan dia jugak:))