Friday, October 14, 2011

K'duRy Saudara Mimie

 Assalamualaikum..masa bulan berapa saya tak ingat..hari sabtu selepas tamat sesi jualan kat sekolah..papa mimie ajak saya dan pawie pergi N.S9 ada kenduri kahwin saudaranya disana...agak menyeronokkan sebab saya pun dah lama xmakan nasi minyak..ni kira cerita lama la tp saya baru nak update memandangkan saya takda gambar2 ni...baru terjumpa kat profile mimie...ada org tag..saudaranya kot...hehee..sampai sana saya rasa tak selesa sebab dr gombak saya nak terkencing..so saya cakap dekat papa.."papa,kat sini mana tandas"?..so papa suruh saya pergi masuk dalam rumah saudaranya itu..agak segan jugak la.1st sebab tak kenal 2nd sebab saya rasa saya mcm comot..balik2 sekolah,mandi dan terus gerak..mungkin malu sebab muka penat kot..hehee..so saya pun terpaksa jugak la buat muka tebal bagi salam..diorg tengok saya lain mcm je..saya cakap "leh tumpang toilet x"??diorg pandang je...saya dah tak tahan dah ni...then ada sorang laki ni kata.."masuk2..toilet kt situ"...saya pun terus masuk..Alhamdulillah,..selesai satu masalah..hehehe
lepas keluar tu..penuh org depan pintu tandas...so lepas ambil gambar..saya terus ke khemah tuk makan2..hehee...lepas makan mama tanya saya "tak nak nyanyi ke"??..saya cakap "takpelah..seganlah"...tapi mama dengan papa suruh kan.saya pun pergi la tengok lagu apa yang ada sanbil ditemani mimie...tp satu lagu fav pun takda..kebanyakkan lagu semuanya key tinggi2..alamak..memang tak leh bawak la saya...hehee..tp saya nyanyi lagi ketahuan by matta..tak pernah saya bawak lagu ni..so saya tengok jela lirik..kadang2 tu tak tahu jugak bila nak masuk..hehee..bantai je..

mimie udeh ngantuk yer??hahaa..mata ayam..hehee

mimie nyanyi lagu 100 percent by Mas Idayu kalau tak silap...hhehee


selepas habis segalanya kami pun balik..tp sebelum balik....kami stop kat satu pasar malam ni..tp yg best tu semua yg berniaga tu saudara papa.pergh memang ramai saudaranya..hhee..kitorg beli Kew Tiau Basah yang dibikin khas oleh anak saudaranya..memang sedap..perfect marvellouszzzz...sampai beli 2x tuh..hhehee..

4 comments:

Falling . said...

masuk blog ni.. tetiba dgr lagu hindustan.. omo.. terkedu!

amy syifa said...

ish lapar nasik kenduri la pulak..
muhksin nyanyi? wauuuu.... huhu

Syafie Naswip said...

cik_hahaha..jgn terkedu..hehehhee


amy-nyanyi boleh...sedap ke x itu mjdi persoalan..tkot pecah telinga je..hehehe

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

pandai nyanyi jugak kau eh