Saturday, October 1, 2011

Rashid Sibir



Assalamualaikum...Haritu Abg Lanz dan Ayah Nuar ajak saya pergi open house kat rumah Abg rashid Sibir kat eMERALD Rawang...pawie tak nak pergi sebab penat buat portfolio seni..dah terbungkang kat atas katil..hehe..saya pulak mcm migrain sikit sebab dah dekat seminggu tak tidur...so gerak la..ramai juga artis2 yang hadir antaranya ANDING,FIZZ FAIRUZ,ENOT,JASLIN PUASA,JASMIN HAMID,NORMAH DAMANHURI,FIZO OMAR,KAMAL ADLI,dan ramai lagi...memang meriah...menu pun ada mcm2...tp saya pulak yang takda selera..saya ambil kuey tiaw je..hehehe..itupun tak habis..:D


Saya makan berapa sudu je..lepas tuh dah kenyang..padahal sedap..mungkin kepenatan la rasanya..hehee


Air Limau


saya dan wawa(adik angkat),...abg kamal adli dan abg fizo saja menyakat saya..katanya"wah mentang2 dah besar,dah bawak awek eh?"..hehehe..








Ayah Nuar


Abg Lanz Hamid


Abg Pyan Saujana




sebelum balik,rashid sibir ada offer pada saya cerita utk Astro rasanya..nak tahu citer apa??..rahsia..yg penting saya berlakon dengan adik saudara saya iaitu NICK SYAZWAN...insyallah..ni tak compem lagi..kalau ada rezeki insyallah...kalau jadi saya akan update k:)



Suara make up artist-Ferry Karisma..

No comments: