Monday, October 17, 2011

Taman Metropolitan + Kuey Tiaw Basah H....hehehehe

Assalamualaikum..td saya dan iera pergi ke Tmn Metropolitan kat Bt Muda..saya minta tlg iera tengokkan buku pp2 dan saya sibuk menghafal info2 penting dalam bab 2 tersebut..Tetapi tengah asyik study tuh..hujan pulak..punyalah lebat...hehee..kawasan kat situ pada mulanya panas terik terus bertukar gelap gelita...dah mcm lukisan..memang tak leh masuk sekejap..mana tak nya..tengok menghafal guruh kilat mareee..hehehe...subhanallah..

selepas 5.30 baru hujan kembali reda..study2 sampai pukul 7 and gerak pergi pasar malam..saya beli kebab special atau saya gelarkan burger strawberry masa saya kecik dulu2..hehee..iera beli buah,nasi ayam and kuey tiaw basah...nak dijadikan cerita tukang masak tu mcm lain sikit..lepas dia masak utk pelanggan yang pertama,dia menunduk dengan lama..saya pelik la..await lama sgt.saya pun menunduk jugak utk perhatikan apa yang dibikin olehnya..rupa-rupanya dia tengah seh hinguih atau lap hingus guna apron yang dipakainya..saya terus mcm..leemaauu...hehehee..saya buat muka kat iera tp dia tak fhm2 lagi.lepas tu dia masak dan cekau bahan2 menggunakan tangannya..selepas tuh dia buat depan kitorang pulak..dia seh hingus lagi..aduyai..walau mcm manapun..selamat menjamu selera iera..pakej tuh..hehee

3 comments:

Cik Wanyy said...

taman metropolitan batu eh ? nie mesti pergi pasar malam kat taman koperasi polis . betul ke ? hee

ceritagadisnabilahsaharudin said...

eee . hbis mkn ke ?? hahaha

azeera kamir said...

eweuk!! ayie saje je an ..